rama-rama

Tuesday, March 23, 2010

terima kaseh untuk award ini *blush2*

errr..aku dapat award? hahaha rase macam tak percaya blog picisan ini pun boleh dapat award..

ape2 pun aku sangatlah hepy dan berterima kaseh kepada pemberi dan penyampai award iaitu cik Iqa ..
Dan inilah dia award yang aku terima....tadaaaa~!!


Buat Cik Iqa, thanx a lot ya dear..sangat sweet~~
and sorry sebab baru sekarang nak jawab tag..hoho..buzzy meh..

so sekarang nak menyempurnakan syarat-syarat penerimaan award ni..*macam tauliah ape je an? haha*
 
Syarat - syarat nya ialah :

1.THANK & LINK THE PERSON THAT GAVE YOU AWARD
*Done! But nak thanks her once again..tenkiyu Cik Iqa~!!*

2. PASS THIS AWARD ONTO 15 BLOGGER YOU'VE RECENTLY DISCOVERED AND
THINK ARE FANTASTIC 
*ouh ramainyer..ermmmm..mari kite lihat siapa yang bertuah itu..jeng3...
15- dah tak tahu nak tag sape..siapa2 yang rase dia nak, ambil jelah ye =))
3.CONTACT SAID BLOGS AND LET THEM KNOW THEY'VE WON THE AWARD
*will be done*
4.STATE 7 THINGS ABOUT YOURSELF
*ouh 7 je ke? haha..*
 
 1- aku seorang gadis (perlu ke bagitahu ini? ye perlu sebab dah ada orang ingat aku ni lelaki..haisshhh pelik ituh)
 2- aku suke menulis..(dan blog ini sepatutnya tempat aku menulis tapi last2 jadi tempat conteng2 je..kenape ye? *sigh*)
 3- aku seorang yang unpredictable..(sangat)
 4- aku lah anak dara yang tak pandai masak..tapi setiap kali aku masak hentam2 resepi aku sendiri mesti menjadi je dan disukai ramai..(bakat terpendam agaknye hahaha *perasan di situ*)
 5- aim aku balik malaysia tahun ni nak beli camera sama tapi tak sure lagi sama ada compact atau dslr..(siapa2 ada suggestion sila angkat dagu ^^)
 6- aku seorang manusia bukan alien (dah takde idea..tak biase la aku nak cakap pasal diri sendiri ni..bukannye orang nak tahu pun kan?)
 7- apa-apa nak tahu pasal aku lagi dipersilakan bertanya..(hahaha ye aku tau memang takde orang nak tanye apa2 pun ;p)


*done now ~ akhirnye...fuuuh*


kepada penerima-penerima award yang tersenarai di atas, tahniah ye =))

4 comments:

aNoZ said...

mari cuba masakkanku. sodap! hehe

whiteCempaka said...

anoz : wah eden pantang di offer..mestilah nak! haha..bile la agaknye baru dapat rase ye? huhu..

Cikgu Dahlia said...

wokes nnti akak buat okes

zulaikhaablah said...

ur welkam..
rse sgt dhargai. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...