rama-rama

Saturday, March 20, 2010

oh oh adrenalin!

aku dah lama hanyut termimpi-mimpi melayan karma adrenalin superhero ni..naaaaaaaaakkkkkkkkk sangat layan album terbaru faizal tahir ni tapi apalah nasib tak terdapat di pasaran mesir ni.. T_T

tapi....
uncle yang lemak berkrim disukai ramai ada buat satu contest yang buat hatiku berbunga-bunga..


 bak kata uncle, 
nampak tak gambar di atas?
jika anda peminat tegang Faizal Tahiaq (slang utara sat nooo ahhaha)
inilah gambar yang anda nanti-nantikkan
gambar dari muka depan CD terbaru beliau
yaaa CD..!!! uncle nak kasi CD free !!!!
di ulang..
CD Free..!!!!!
 
*ayat baek punye aku copy from uncle*
yeah~!! dan aku dengan penuh semangatnye join..sebab seriously aku memang naaaaaaaaaaaaaak sangat adrenalin ni..memang plan nak beli bila balik malaysia nanti tapi aku balik malaysia lambat la lagi bulan 8 nanti...huuuu..kalau ada ong boleh dapat free2 from uncle, kan uncle?
 

2 comments:

uncle said...

hahaha dah satu keje pulak ucnle nak ngantor sampai ke mesir nih haahhahaha..its ok..ke kutub utara pun uncle sanggup antar asalkan kesetiaanmu kepada ku tetap utuh haahhahaha

whiteCempaka said...

haha ala uncle dekat je mesir ni...
10 jam je dah sampai..hihi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...