rama-rama

Sunday, March 7, 2010

happy belated birthday qisya sofea!!

Ya Tuhan...anak sapo la ni eh? duduk dalam stroller macam atas katil je dibuatnye..makan pun tak boleh nak luas lagi ke bukaan mulut tuh? huuuuuu @_@
tapi dia tetap comel..*oh oh Qisya Sofea, acu sangat rindu same kamu la budak kecik..*

Hari Jumaat ari tu (5/3/2010), budak kecik ni baru je masuk setahun..hepy burfdae dear qisya..acu doakan qisya membesar dengan sihat dan cergas dan jadi anak solehah yang bijak pandai serta chantek macam acu..ameen~muahahah..

entah apela birthday present yg aku patut beli untuk dia..ish takde idea lah..bukan takde idea ape, tapi bila gi jln2 kat tempat budak2 je, mesti terus rambang mata..haisshh ni belum anak sendiri lagi ni..fufu

tapi sebelum balik cuti nanti, aku akan make sure ada something untuk kesemua 5 orang anak saudara aku..Insya Allah bakal bertambah lagi dua nanti..dapat berita baik from angah n along..hihi..hopefully kandungan along selamat kali ni, sebab dah banyak kali sangat along keguguran..aku yang naik risau..bahaye oh..tapi aku cukup gerrrammm dengan laki dia sebab tak reti-reti nak berhenti merokok..


kepada para perokok di luar sane, sila merokok di tempat yang jauuuuuuh daripada orang lain jika anda nak sangat merokok..kalau dah kawen,paling penting, jangan sesekali merokok masa anak-anak dan isteri ada bersama anda, terutamanya jika isteri anda mengandung atau ada kemungkinan akan mengandung..tak payah merokok langsung adalah yang terbaik..huhh..

 haha memang bau mulut perokok ni macam bau longkang pun..thanx myo for this pic..

*sekarang sangat susah nak cari lelaki yang tak merokok..nasib baek la aku dapat yang tak merokok =))*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...