rama-rama

Sunday, February 28, 2010

cermin mata oh cermin mata

suatu kepelikan..siang tadi lepas habis je practical dental biomaterial, aku dan kawan-kawan terus lah berkejar-kejar pergi solat zohor..sebabnya lepas tu ada lecture anatomy pula..tak di sangka-sangka, selesai je aku solat, aku nak sarung cermin mata, tiba-tiba dengar bunyi yang hampir-hampir buat aku sakit jantung..bunyi sesuatu patah dan sekeping kaca jatuh ke lantai..Ya Allah...cermin mata aku....patah sudah....cerminnya pun tercabut sebelah..adui..mungkin ada orang terpijak waktu aku sedang solat..sabar jelar..aku masa tu nak cepat, terus je capai cermin yang elok terbaring atas lantai tu dan masukkan dalam beg sekali dengan bingkainya..nantilah aku fikir apa nak dibuat dengannya..huhu..sabar..

2 comments:

aNoZ said...

eh.. kos ape ni? lebih kurang sama la subjek kite. huhu

white.cempaka said...

gigi..huhu..
awk medic ke gigi?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...