rama-rama

Friday, February 5, 2010

sinai!!! here we come!!!

dari dulu sampai sekarang, kelemahan aku bila nak travel ni adalah packing barang..oh aku tak pandai nak packing..nak pilih baju pun perlu minta khidmat nasihat orang..huhu..thanx kak hana sebab tolong saye pilih baju..hihihihi..ermmm..malam ni pukul sepuluh berkumpul di istad..aku bawak beg troli 1, tak penuh pun, cume tu je beg paling kecik yang aku ada(agak besar la sebenarnye beg tu tapi kosong je huuu)..dan juga satu beg pack,untuk naik Jabal Musa nanti..saaaaaangat tak sabar nak ke sana..
cuma, ada satu perkara yang kurang best..aku tak ada camera, sedangkan aku suka ambik gambar..so aku pun pinjam lah camera cik mira, my housemate..thanx mira!! huhuhu..aim aku kalau balik malaysia tahun ni is nak beli camera..hihi..mudah-mudahan ada rezeki..tak perlu dslr pun, tak mampu..digital camera biase je pun ok..lagi ok kalau ada orang nak hadiahkan..ada siapa-siapa nak belanja aku camera tak? hoho..harapaaannn..=.=

ape-apepun, aku kena selesaikan tugas memasak di rumah dulu hari ni..menu, nasi dengan daging blackpepper..senang..hihi..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...