rama-rama

Tuesday, December 28, 2010

Aksi-aksi comel atas court

Salam alayk ^^


Seperti yang dijanjikan, penghargaan untuk diri sendiri atas keberanian mencuba sesuatu yang baru..
Mari kita lihat..Jeng jeng jeng !!

kaho na pyar hai? dil to pagal hai? rab ne bana de jodi?

zapin? 

bola tampar ke bola sepak nih?

taichi?

??

sehati berdansa?

ballet?

senamrobik?

Ini antara shot2 candid yang aku dapat.. Next entry insya Allah aku tunjukkan shot2 game yg lebih serious..Aksi-aksi terbang bergaya..Juga geng2 gigi yang turun padang support..


Oh segannya hasil memang sangat tak memuaskan hati..Aku memang sangatlah tak reti..Tapi takpelah, belajar kan? Kalau korang pandai bab2 ni, murah2 kanlah hati bg tunjuk ajar sikit k? hihi..
Terima kasih kerana melayan entry inih..


p/s : aku rindu suara aku lah..maseh sexy bangat nih..huhu..


p/ss : masih takde plan untuk winterbreak..huwaaaa nak jalannn...


p/sss : exam mode..doakan kami..


-out-





1 comment:

nurulazham said...

hahaha..mmg comel2!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...