rama-rama

Wednesday, October 20, 2010

update?!

Aku update?? biar betol? hahaha..  Betul la ni...Tiba2 terajin pulaks nak hupdate (ngeh2 nampak sangat selama ni malas..eh cop! bkn malas tapi kurang rajin je ^^)..


Assalamualaikum wbt sekalian jelata yang singgah or mumkin tersinggah sini ;) hopefully anda semua sihat2 saje dan sentiase banyak senyum walau ape jua yang kalian lalui sehari-hari..


Masa taip entry ni, aku maseh lagi kat Malaysia..Class da start tapi malas yang amat nak balik sane..uhuh =.=
Tunggulah, 29hb Oct ni Insya Allah aku sampai la ke Egypt.. Doctor tunggu saye! Saye tau Doctor rindu sbb slalu tanye, "fin maliyzi?" hihihi..


Bila baca2 balik blog ni kan, macam byk entry emo la pulak..Bosan oh..kan kan kan? 


Err wait2..ape sbnrnye topic entry ni? aku jawab  entah...banyak sangat nak cter smpai tatau na start yg mane satu dulu..Aci tak lau aku wat dlm point je? hehehe skali lagi bersikap kurang rajin..


1) Hari ini dah masuk 21/10/10..Happy 3rd anniversary Mohamad Amirul and Hanan Amirah~!! Semoga bahagia sentiase dan kehidupan diberkati olehNya =)) 


2) 20/10/10- Wan cik (adik wan aku, dah lebih sebulan dalam ICU IJN) dipengsankan buat kali ke7 dan dibedah baut kali ke3..Alhamdulillah dapat tahu everything wents well and dia pun dah sedar..Smoga Allah memberinya kekuatan dan kesembuhan..


3) Dalam bulan 10 jgk, ade majlis aqiqah salah sorang anak sedara aku, buat kat umah kuantan..sekali dengan majlis doa selamat untuk ayahanda nak pergi Haji 24hb ni..Ade jugak sikit2 mase lepak kat Teluk Cempedak dgn family kakak, dgn kawan aku Shuhard..


4) 13/10/10, birthday bonda yg ke 60 tahun! Bawak bonda (ke bonda yg bawak aku?) pergi jalan-jalan kat Taman Negara Kuala Tahan Pahang..sempat la dera bonda mendaki sikit nak naik canopy walkway tu.tapi naik yg rendah je pun, lebih kurang 300m je sbb yg tinggi tuh sedang dalam proses renovation..


5) bulan 9, raye..and dapat sorang anak sdare - Nur Alya Fatihah,,tarikh lahir same dgn mak ngahnye, 14/9..


6) bulan 8, puase..and dapat sorang anak sdare - Mohd Amir Nawfal..Hari merdeka lagi tuh lahirnye..


7) ape lg eh? macam2 la..huhu..na upload pic pun tak boleh jam inih, tgh maintenance la pulak..later2 la cter eh..ngantok mau tido..aummmm! eh silap pulaks..zZzZzZZzzz

2 comments:

anyss said...

Salam,
Waaaaaa teruja betul kalau updet sebegini...kira sekali harung je lah ya ;)

whiteCempaka said...

ngahaha agak laaa...ni da super kurang rajin dah ni..huhuhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...