rama-rama

Tuesday, January 4, 2011

eh? dah 2011 ??

salam alayk ^^


fuuuhh fuuuhhh..tiup2 sikit debu2 yg dah mula bersarang dlm blog nih..haha..
sedar tak sedar, dah masuk 2011 dah..haih...


harap beluum terlambat, selamat tahun baru semua !
tiba2 teringat kesah sorang kawan sekelas aku ni..


dia : doktor, kita cuti tak tahun baru? 
doktor : no! we are muslim! 


camtu la lebih kurang dialog antara mereka, aku pun tak ingat sangat dah..yang pasti, kami di mesir memang tak ada istilah cuti pada 1 januari ye..hoho..


ehm tahun ni, aku bakal menginjak ke usia 22 tahun..
tahun ni juga anak sedara aku yg pertama baru masuk sekolah rendah..
tahun ni jugak bakal ada satu perubahan besar dalam hidup dan hala tuju aku..


Ya Allah, Kau permudahkanlah segala yang terbaik untukku, untuk kami semua..amiinnn~




Oh tiba2 rase nak share sikit gambar ;)



makaroni bakar..menu malam tahun baru tu..simple dan sedap ^^

hadiah tahun baru buat kanak-kanak gigi = ukhuwwah yg terindah + team spirit yg mantap!


-out-




2 comments:

akhyaranis said...

yippie....ada pic kiks.heheh

hanaso_gemini said...

salam n haiii..sory bace ur blog tanpa izin. jumpa n jz baca jer. wondering gmbar ramai2 nie,..korang dr mansourah U egypt is it?? sbb ade my cousin dlm gmbar tu. liyana shazwani sulaiman. kan??? :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...